Regulamin Serwisu Dobranocki AI https://dobranockiai.pl, ("Serwis")

określający m.in. zasady korzystania z Serwisu, zawierający najważniejsze informacje o Organizatorze, Serwisie oraz o prawach Konsumenta

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Organizatorem
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Dostęp do Serwisu
§ 5 Korzystanie z Serwisu
§ 6 Opłaty za korzystanie z Serwisu
§ 7 Obowiązki Użytkownika
§ 8 Prawo odstąpienia od umowy
§ 9 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 10 Reklamacje
§ 11 Dane osobowe
§ 12 Zastrzeżenia
§ 13 Postanowienia dotyczące Użytkowników niebędących Konsumentami
Załącznik nr 1: Wzór formularza odstąpienia od umowy

§ 1 DEFINICJE

Serwis – serwis internetowy Dobranocki AI prowadzony przez Organizatora pod adresem https://dobranockiai.pl oferujący możliwość tworzenia treści cyfrowych
Organizator – GoText Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Złota 7/1, 00-019 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000500589, NIP 5272710356, nr REGON 14710653000000.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Serwisu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Użytkownik może założyć w Serwisie swoje indywidualne Konto, które jest niezbędne do uzyskania pełnego dostępu do Serwisu i tworzenia treści cyfrowych.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Użytkownik – każdy podmiot, który zarejestrował się i ma aktywne Konto w Serwisie.
Regulamin – niniejszy regulamin dostępny na stronie https://dobranockiai.pl/regulamin
Umowa – umowa o świadczenie dostępu do Serwisu i możliwość tworzenia treści cyfrowych opisanych w Serwisie.
Operator Płatności – podmiot świadczący usługi płatnicze w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011r. o usługach płatniczych (tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 1572, ze zm.);
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 2 KONTAKT Z ORGANIZATOREM

  1. Adres pocztowy: GoText Sp. z o.o., ul. Złota 7/1, 00-019 Warszawa
  2. Adres e-mail: halo@dobranockiai.pl

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego korzystania z Serwisu potrzebne jest:
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
  2. Do uzyskania pełnego dostępu do Serwisu, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.

§ 4 DOSTĘP DO SERWISU

  1. Użytkownik uzyskuje dostęp Serwisu po założeniu Konta w Serwisie.
  2. Użytkownik zakłada Konto w Serwisie przez udostępnione przez Organizatora do tego metody. Do utworzenia Konta niezbędne jest posiadanie adresu e-mail Użytkownika.
  3. Poprzez utworzenie Konta w Serwisie Użytkownik akceptuje niniejszy Regulamin i Politykę Prywatności.
  4. Utworzenie Konta oznacza rejestrację Użytkownika w Serwisie.
  5. Organizator przekaże Użytkownikowi potwierdzenie założenia Konta i uzyskania dostępu do Serwisu poprzez wiadomość e-mail wysłaną na podany przez Użytkownika adres e-mail.
  6. Dostęp Użytkownika do Serwisu realizowany jest niezwłocznie po założeniu Konta w Serwisie.

§ 5 KORZYSTANIE Z SERWISU

  1. Korzystanie z Serwisu możliwe jest po utworzeniu Konta przez Użytkownika i zalogowaniu się do Serwisu.
  2. Serwis udostępnia Użytkownikom funkcjonalność tworzenia treści cyfrowych w formie bajek dla dzieci.
  3. Bajki tworzone są przy wykorzystaniu technologii sztucznej inteligencji OpenAI – chatGPT.
  4. W celu stworzenia bajki Użytkownik wypełnia w Serwie informacje niezbędne do utworzenia bajki, które przy wykorzystaniu systemów teleinformatycznych przesyłane są przez Organizatora do platformy OpenAI chatGPT, która następnie generuje treść bajki dla dzieci i jest udostępnia Użytkownikowi w Serwisie.
  5. Szczegółowe zasady płatnego i bezpłatnego korzystania z Serwisu opisane są na stronach internetowych Serwisu.

§ 6 OPŁATY ZA KORZYSTANIE Z SERWISU

  1. Organizator udostępnia Użytkownikom w Serwisie funkcjonalność tworzenia bajek dla dzieci w formie bezpłatnej oraz płatnej.
  2. Szczegółowy opis funkcjonalności dostępnych w wersji bezpłatnej i płatnej Serwisu znajduje się na stronach Serwisu.
  3. Cena, czas dostępu oraz udostępniane funkcjonalności podawane są Użytkownikowi na stronach Serwisu każdorazowo przy dokonywaniu płatności.
  4. Użytkownik dokonując płatności za udostępnione przez Organizatora funkcjonalności w Serwisie zawiera z Organizatorem Umowę.
  5. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.
  6. Użytkownik dokonując płatności online za dostęp do Serwisu akceptuje stosowanie faktur elektronicznych przez Organizatora.
  7. Organizator dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Użytkownik, chyba że Użytkownik wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

§ 7 OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownik uzyskując dostęp do Serwisu zobowiązuje się do przestrzegania niniejszego Regulaminu
  2. Użytkownik korzystając Serwisu zarówno w wersji płatnej i bezpłatnej zobowiązuje się wykorzystywać udostępnione funkcjonalności tylko w zakresie tworzenia bajek dla dzieci. Próby tworzenia innych treści niż bajki dla dzieci będą skutkować zablokowaniem dostępu Użytkownika do Serwisu.
  3. Użytkownik zobowiązany jest przestrzegać obowiązujących przepisów prawa, w tym nie wykorzystywać funkcjonalności udostępnionych w Serwisie do tworzenia treści naruszających prawa i obowiązki osób trzecich, w tym prawa własności.
  4. Użytkownik zobowiązuje się nie wykorzystywać funkcjonalności udostępnianych w Serwisie do tworzenia treści obraźliwych bądź niezgodnych dobrymi obyczajami współżycia społecznego.
  5. Organizator ma prawo zablokować dostęp Użytkownika do Serwisu w przypadku stwierdzenia naruszenia ww obowiązków Użytkownika.
  6. Użytkownik korzystając z Serwisu ma świadomość, że Organizator nie odpowiada za działanie technologii sztucznej inteligencji OpenAi chatgpt, w tym za jakość tworzonych treści, ewentualne przerwy w działaniu oraz ma świadomość, że treści tworzone przez sztuczną inteligencję mogą zawierać błędy i każdorazowo niezbędne jest sprawdzenie czy stworzona treść jest odpowiednia dla osób będących jej odbiorcami.

§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Użytkownik będący Konsumentem ma prawo odstąpić od Umowy zawartej ze Organizatorem na dostęp do Serwisu, z zastrzeżeniem § 9 Regulaminu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy.
  3. Aby Konsument mógł skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy musi poinformować o tym Organizatora, korzystając z danych kontaktowych podanych w § 2 Regulaminu, w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną).
  4. Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od Umowy umieszczonego na końcu Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
  5. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy wystarczy, że Konsument wyśle informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.

  6. SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  7. W przypadku odstąpienia od zawartej Umowy Organizator zwraca Konsumentowi niezwłocznie otrzymaną od niego płatność, nie później jednak niż 14 dni od dnia, w którym Organizator został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  8. Zwrotu płatności Organizator dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  9. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Konsumenta kartą płatniczą, Organizator dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

§ 9 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
    • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Organizatora o utracie prawa odstąpienia od umowy.

§ 10 REKLAMACJE

  1. Każdy Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji w związku z funkcjonowaniem Serwisu.
  2. Reklamacje dotyczące usług świadczonych przez Operatorów płatności będą niezwłocznie przekazywane tym podmiotom, odpowiedzialnym za realizację reklamacji.
  3. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej na nasz adres wskazany w Regulaminie lub drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej.
  4. W reklamacji konieczne jest wskazanie: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail Użytkownika podany przy zakładaniu Konta oraz przedmiot reklamacji.
  5. Rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora nastąpi w terminie do 15 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia.

§ 11 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania z Serwisu jest Organizator. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Organizatora – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Serwisie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Użytkownika przez Organizatora, podanych przez Użytkownika w związku z korzystaniem z Serwisu, jest realizacja Umowy na dostęp do Serwisu. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
    • Umowa na dostęp do Serwisu lub działania podejmowane na żądanie Użytkownika, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    • ciążący na Organizatorze obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
    • prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do uzyskania dostępu do Serwisu. Niepodanie danych uniemożliwi uzyskanie dostępu do Serwisu.
  4. Dane Użytkownika podane w związku uzyskaniem dostępu i z korzystaniem z Serwisu będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • przestanie obowiązywać Umowa zawarta między Użytkownikiem a Organizatorem;
    • na Organizatorze przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Użytkownika;
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Użytkownika lub Organizatora, związanych z dostępem i korzystaniem z Serwisu przez Użytkownika;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Użytkownika wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Organizatora
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora

    a także prawo:
    • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Użytkownik powinien skontaktować się z Organizatorem przy wykorzystaniu danych z § 2 Regulaminu.
  7. W przypadku, gdy Użytkownik uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Użytkownik może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 12 ZASTRZEŻENIA

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności.
  2. Organizator będzie informował Użytkownika o nowych funkcjonalnościach bądź usługach oferowanych w ramach Serwisu.
  3. Wszelkie spory i roszczenia związane ze funkcjonowaniem Serwisu, będą rozstrzygały sądy powszechne, których właściwość zostanie ustalona zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  5. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.

§ 13 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE UŻYTKOWNIKÓW NIEBĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje podmiotowi innemu niż Konsument.
  2. W przypadku ewentualnego sporu z Użytkownikiem niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatora.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

GoText Sp. z o.o.
ul. Złota 7/1,
00-019 Warszawa
e-mail: halo@dobranockiai.pl

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) / o świadczenie następującej usługi(*) / o dostarczanie treści cyfrowych w postaci(*):
............................................
............................................
............................................

- Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) .....
- Imię i nazwisko Konsumenta (-ów): .....
- Adres Konsumenta (-ów): .....
............................................
............................................
............................................

..................................
Podpis Konsumenta
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)


Data .........................

(*) Niepotrzebne skreślić.




Regulamin konta

w Serwisie Dobranocki AI

SPIS TREŚCI

§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt z Organizatorem
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia

§ 1 DEFINICJE

Konto – uregulowana niniejszym regulaminem nieodpłatna funkcja Serwisu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której Użytkownik może założyć w Serwisie swoje indywidualne Konto, które jest niezbędne do uzyskania pełnego dostępu do Serwisu.
Użytkownik - każdy podmiot, który zarejestrował się i ma aktywne Konto w Serwisie.
Serwis – serwis internetowy Dobranocki AI prowadzony przez Organizatora pod adresem https://dobranockiai.pl
Organizator - GoText Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem ul. Złota 7/1, 00-019 Warszawa, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY DLA M.ST.WARSZAWY W WARSZAWIE,XII WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000500589, NIP 5272710356, nr REGON 14710653000000.

§ 2 KONTAKT Z ORGANIZATOREM

  1. Adres pocztowy: GoText Sp. z o.o., ul. Złota 7/1, 00-019 Warszawa
  2. Adres e-mail: halo@dobranockiai.pl

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
    • aktywne konto e-mail
    • urządzenie z dostępem do Internetu
    • przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies

§ 4 KONTO

  1. Założenie Konta jest konieczne do uzyskania dostępu i korzystania z Serwisu.
  2. W celu założenia Konta należy dokonać rejestracji w Serwisie.
  3. W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Użytkownikiem a Organizatorem umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w niniejszym regulaminie.
  4. Użytkownik może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta co będzie oznaczać rezygnację Użytkownika z dostępu do Serwisu.
  5. W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Organizatora na adres e-mail: halo@dobranockiai.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail halo@dobranockiai.pl.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora nastąpi w terminie do 15 dni roboczych od dostarczenia do Organizatora.

  3. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  4. W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie oczekiwanego przez Konsumenta rezultatu Konsument może skorzystać m.in. z:
    • mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    • pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    • bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów;
    • internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych przekazanych przez Użytkownika podczas korzystania z Konta jest Organizator. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Organizatora – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych, znajdują się w dostępnej w Serwisie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarzania danych Użytkownika jest prowadzenie Konta. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Użytkownika, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Organizatora, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Użytkownika jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do prowadzenia Konta. Niepodanie danych oznacza, że Organizator nie będzie mógł świadczyć usługi prowadzenia Konta.
  4. Dane Użytkownika będą przetwarzane do momentu, w którym:
    • Konto zostanie usunięte przez Użytkownika lub Organizatora na żądanie Użytkownika
    • ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Użytkownika lub Organizatora, związanych z Kontem;
    • zostanie przyjęty sprzeciw Użytkownika wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Organizatora
    – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
  5. Użytkownikowi przysługuje prawo żądania:
    • dostępu do swoich danych osobowych,
    • ich sprostowania,
    • usunięcia,
    • ograniczenia przetwarzania,
    • przeniesienia danych do innego administratora

    • a także prawo:
    • wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
  6. W celu realizacji swoich praw, Użytkownik powinien skontaktować się ze Organizatorem
  7. W przypadku gdy Użytkownik uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Użytkownik może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
  2. W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 3, Organizator ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
  3. Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 2 są:
    • konieczność dostosowania Serwisu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Serwisu
    • poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
    • zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
  4. Użytkownik zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
  5. W przypadku gdy Użytkownik nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Organizatora poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Organizatora halo@dobranockiai.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Użytkownik zgłosi takie żądanie.
  6. W sytuacji gdy Użytkownik nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
  7. W przypadku ewentualnego sporu z Użytkownikiem nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
  8. Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.